You dont have javascript enabled! Please download Google Chrome!

Honda Optimate 3 akkumulátor töltő és regeneráló gyári

20077 Ft

MŰSZAKI ADATOK

Ajánlott:  AGM / MF, STD, GEL és spirális cellaelemek 3Ah-tól 50Ah-ig
Programvezérlés:  Mikroprocesszor, 7 fokozatú, teljesen automatikus
Bemeneti feszültség:  100-240V 50-60Hz
Bemeneti áramerősség max:  0.23A @ 100V; 0.15A @ 230V
Visszafolyó áramerősség (reverse drain current):  kevesebb mint 1 mA
Kimeneti áram (töltés):  0.8A
Automatikus deszulfátor:  Igen
Töltési határidő:  akár hónapokig is biztonságosan csatlakoztatva hagyhatja
Karbantartás / vizsgálati ciklusok:  30 perc / 30 perc (felváltva óránként)
Töltés visszatartás teszt:  2 lehetséges eredmény – ‘jó’ & ‘rossz’
Méret:  167 x 65 x 46mm
Súly: 800 g

Tartozék besorolás:  IP54
Felszerelés:  Könnyű közvetlen falra szerelés
Bemeneti kábel hossza:  2m
Kimeneti kábel hossza:  2m
Tartozékok mellékelve:  O1 időjárásálló csővezető; O4 szorítóvezeték a padon történő töltéshez
Üzemi hőmérséklet-tartomány:  -20 ° C / + 40 ° C

Leírás

Az OptiMate 3

Az 1995-ös indulása óta az OptiMate sok elismerést vívott ki, mint egy kiváló kis méretű automatikus töltő, karbantartó és regeneráló a 12V-os indító akkumulátorokhoz, legyen az személygépjármű, motorkerékpár, önjáró fűnyíró vagy hasonló jármű, de említhetnénk egyéb zárt zselés és mélyciklusú akkumulátorokat is. Az új OptiMate 3 továbbviszi a már bizonyított töltési programot és tovább emeli a szintet.

Teljesen automatikus és védett a felhasználói hibáktól:

  • nincsenek kapcsolók
  • a pólusokat véletlenül rövidrezárva a program törlődik szikrázás és biztosíték kiégés nélkül

Ellérhető árú, kompakt, intelligens és hibatűrő, az OptiMate 3 egy tökéletes eszköz a nem mindennapi használatú akkumulátorok rendszeres és hosszútávú karbantartásához.

Működése

1. Akkumulátor ellenőrzés:  csatlakoztassza az OptiMate 3-at az akkumulátor pólusaira hogy aktiválja azt (minimum 2V feszültség szükséges).
2. Deszulfálás és helyreállító szakasz: az akkumulátort teszteli mélykisülés és szulfátosodás ellen. Ha szükséges, automatikusan elindít egy speciális, magas feszültségű helyreállító módot (akár 20V-ig) egy nagyon alacsony fix áramerősséggel, ami segít a deszulfálásban.
3. Gyorstöltő szakasz: folyamatos 0.8A-es áramerősséggel tölti az akkumulátort, amíg az újra nem képes a motort indítani.
4. Ellenőrző szakasz: egy 30 perces töltés és ellenőrzés ciklus biztosítja, hogy az akár napi használatú akkumulátorok is teljesen fel legyenek töltve. HA szükséges, az eszköz automatikusan visszavált az előző töltési szakaszba, megismételve a 3-as és 4-es lépést annyiszor, ahányszor szükséges, amíg az akkumulátor teljesen fel nem töltődik.
5. Feszültségtartás teszt: egy 30 perces szünet alatt a töltő áramkör figyeli az akkumulátor feszültségét, hogy kiszűrje azokat az akkmulátorokat, melyek már nem képesek megtartani a feszültséget külső erőforrás nélkül. A zöld LED jelzi, ha az akkumulátor megfelelően tartja a feszültséget és a piros LED jelzi, ha az akkumulátor már nem képes önmaga 12V felett tartani a feszültséget. (egy teljesen feltöltött, hibátlan ólom-savas akkumulátor minimum 12.5V feszültséget kell, hogy tartson.)
6. Karbantartás/csepptöltő szakasz: a feszültségtartás teszt kimenetétől függetlenül legfeljebb 13.6V-tal tölti az akkumulátort legfeljebb 200mA áramerősséggel, mely elegendő arra, hogy kiszolgálja az esetleges rácsatlakoztatott kisebb eszközöket (pl. riasztók, szirénák). A feszültségtartás majd csepptöltő szakaszt (5) minden 30 percben megismétli mindaddig, amíg az akkumulátor csatlakoztatva van.

További információk

Tömeg 1.2 kg
error: Jogvédett tartalom!