Átvétel módja, futár kiválasztása
A webáruházban megrendelt termékek átvételi módját Vevő a megrendelés véglegesítésekor tudja kiválasztani.
Boltunk jelenleg csak mint csomagátvételi pont működik, ezért személyes átvételre kizárólag előre egyeztetett időpontban van lehetőség a termék megrendelése után. Amennyiben házhozszállítást kér, úgy ki kell választania a felkínált futárszolgálatok közül az Ön számára megfelelőt – jelenleg az MPL (Magyar Posta Logisztika, “Postafutár”) – házhozszállítás, postapont, postán maradó – , valamint a GLS Hungary Kft. – házhozszállítás, GLS csomagpont – közül választhat.
Alapértelmezésként szállítást kizárólag magyarországi és EU-s címre vállalunk! Amennyiben ettől eltérő címre szeretne csomagot kézbesíttetni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
Szállítási költségek
Személyes átvétel:
minden esetben ingyenes.
Házhozszállítás:
A lenti értékek tájékoztató jellegűek. A webáruházban leadott rendelések esetén a rendszer megpróbálja automatikusan súly és érték alapján kiszámítani a szállítási költséget, ez azonban nem minden esetben optimális, hiszen pl. egyes termékek nem csomagolhatók biztonságosan egy dobozba, így az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a szállítási költséget megrendelés után a Vevővel előzetesen egyeztetve korrigálja.
max. súly
Szállítási díj
1 kg
1722Ft
2 kg
1773 Ft
3 kg
1863 Ft
4 kg
1931 Ft
5 kg
2030 Ft
10 kg
2391 Ft
15 kg
2764 Ft
20 kg
3016 Ft
25 kg
3631 Ft
30 kg
4227 Ft
35 kg
5333 Ft
40 kg
6441 Ft
50 kg
11901 Ft
max. súly
Szállítási díj
1 kg
1449 Ft
2 kg
1699 Ft
3 kg
1749 Ft
4 kg
1799 Ft
5 kg
1899 Ft
10 kg
2099 Ft
15 kg
2249 Ft
20 kg
2349 Ft
25 kg
3099 Ft (csak postán maradóként)
30 kg
3299 Ft (csak postán maradóként)
max. súly
Szállítási díj
1 kg
3444 Ft
2 kg
3546 Ft
3 kg
3726 Ft
4 kg
3862 Ft
5 kg
4060 Ft
10 kg
4782 Ft
15 kg
5528 Ft
20 kg
6032 Ft
25 kg
7262 Ft
30 kg
8454 Ft
35 kg
10666 Ft
40 kg
12882 Ft
50 kg
23802 Ft
max. súly
Szállítási díj
1 kg
2898 Ft
2 kg
3398 Ft
3 kg
3498 Ft
4 kg
3598 Ft
5 kg
3798 Ft
10 kg
4198 Ft
15 kg
4498 Ft
20 kg
4698 Ft
25 kg
6198 Ft (csak postán maradóként)
30 kg
6598 Ft (csak postán maradóként)
* terjedelmes csomagokat az MPL postapontokra (MOL kút, stb), illetve csomagautomatákba nem tudunk küldeni!
Csomag érték | Szállítási felár |
---|---|
50 000 Ft-ig | ingyenes |
50 000 Ft felett minden megkezdett 10 000Ft után | 499 Ft |
** kizárólag külön kérés alapján
Jelenleg a GLS csomagküldés belföldre nem elérhető!
max. súly
Szállítási díj
2 kg
1599 Ft
3 kg
1699 Ft
5 kg
1799 Ft
10 kg
2199 Ft
15 kg
2399 Ft
20 kg
2599 Ft
25 kg
2899 Ft
30 kg
3199 Ft
40 kg
4999 Ft
max. súly
Szállítási díj
20 kg
1399 Ft
40 kg
2161 Ft
GLS)Érték
Szállítási felár
50 000 Ft-ig
650 Ft
50 000 Ft felett
az érték 1,5%-a
Utánvéttel maximum 200.000 Ft értékű megrendelést tudunk teljesíteni, az ennél magasabb összegű rendelések automatikusan előreutalásosként kezelendők.
A feltüntetett árak bruttó árak, 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.
Szállítási határidők
Bár igyekszünk mindent megtenni, hogy rendelése mielőbb eljusson Önhöz, a kézbesítési határidők tájékoztató jellegűek, azokért felelősséget nem áll módunkban vállalni! Amennyiben Önnek fontos, hogy csomagja időben megérkezzen, kérjük, hogy ne hagyja utolsó pillanatra a rendelését!
Készleten lévő termékeknél a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Amennyiben a megrendelt termékek között legalább egyet külső beszállítótól kell rendelni, úgy Vevő részére tájékoztatást küldünk a várható beérkezési időről. A megrendelést kizárólag egyben küldjük ki, kivéve ha a Vevővel nem történt írásban ettől eltérő megegyezés.
Adott napon beérkező megrendeléseket – amennyiben minden termék készleten van – a következő időpontokig tudjuk még aznap a futárnak átadni:
GLS: de. 10 óra- MPL: de. 10 óra
Az ezután beérkező megrendeléseket leghamarabb a következő munkanapon tudjuk feladni.
Miután csomagja elkészült a rendszerünk e-mailben értesítést küld erről Önnek, melyben megtalálja a csomag nyomkövetési számát is. Amennyiben megadta email címét és/vagy telefonszámát, úgy a futárszolgálat rendszere a csomag feldolgozásakor értesítést küld Önnek a csomag várható kiszállítási napjáról.
Felhívjuk kedves Megrendelőink figyelmét, hogy házhozszállítás esetén olyan szállítási címet adjanak meg, ahol a kézbesítő megtalálja Önöket munkanapokon 8-17 óra között. A kézbesítési időintervallum szűkítésére jelenleg nincs lehetőség!
A kézbesítők nem minden esetben rendelkeznek céges telefonnal, ezért nem tudjuk garantálni, hogy telefonálnak a kiszállítás előtt.
Ha a címzett nem tartózkodik a címen, a kiszállító értesítést hagy. Az értesítőn szereplő telefonszámot a Címzettnek kell felhívnia, ez idő alatt:
- MPL esetében a csomag a postán vehető át, miután a kézbesítő visszaért a központba
GLS futárszolgálat a depóban tárolja a küldeményt,
Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. Amennyiben az első kiszállítási kísérlet oka hibás címzés, vagy az Eladó által korrigálható egyéb körülmény, úgy a kiszállító az Eladót korrekcióra szólítja fel. Az első kézbesítési kísérlet átvétel megtagadás miatti meghiúsulása, a második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag az Eladóhoz kerül visszaszállításra.
Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt
- az MPL maximum 10
a GLS Hungary maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig)
Ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül – visszaszállítja az Eladóhoz.
Szállítási feltételek utólagos módosítása
Szállítási cím utólagos módosításakor előfordulhat, hogy a címleosztás miatt depóváltásra van szükség, ami megnövelheti a kiszállítás időtartamát.
Lehetőség van a csomagok kiküldésének késleltetésére is (maximum 5 munkanap). Erre vonatkozó kérelmüket a megrendeléskor vásárlói megjegyzésben vagy pedig emailben jelezzék felénk.
Felhívjuk tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a számlázási adatok utólag nem módosíthatóak! Amennyiben külföldi címre kéri a számlázást, a megrendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az info@zsemito.hu e-mail címen vagy a Kapcsolat oldalon található elérhetőségeink egyikén.
Csomagátvétel
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy bár Ön előre rendezte felénk a megrendelés ellenértékét, azonban a futár kézbesítéskor mégis pénzt kér. Ez esetben kérjük, hogy a futárt tájékoztassa, hogy utánvét törlésre fog sor kerülni, ezért ISMÉTELT KÉZBESÍTÉST KÉR, DE SEMMIKÉPPEN NE TAGADJA MEG A CSOMAG ÁTVÉTELT, mert ez esetben a csomag visszaküldésre kerül. A lehető legrövidebb időn belül tájékoztasson minket, hogy intézkedni tudjunk az utánvét törlésről. Mivel ez tapasztalatunk szerint némi időt vesz igénybe, így szíves türelmét kérjük.
Egyéb feltételek
Csomagküldés esetén igyekszünk mindent megtenni, hogy a megrendeléseket biztonságosan becsomagoljuk, ezzel minimalizálva a szállítás során esetlegesen felmerülő sérüléseket. Ettől eltérni – pl. súlycsökkentés céljából – nincs mód, a csomagolás meghatározása minden esetben az Eladó felelősségi körébe tartozik.
Amennyiben a csomag az átvételkor láthatóan sérült, kérjük, hogy haladéktalanul jelezze azt a kézbesítőnek, vegyenek fel jegyzőkönyvet, annak elkészültéig a csomagot ne vegye át, mert kártérítésre csak a jegyzőkönyv ellenében van lehetőség!
Személyes átvétel esetén a termékek saját gépjárműbe való bepakolása minden esetben a Vásárló felelőssége. Amennyiben a termék súlya és/vagy mérete meghaladja az egy ember által biztonságosan kezelhető méretet és/vagy 40kg-nál nehezebb, úgy a termék beemeléséhez szükséges humán és tárgyi feltételek biztosítása a Vásárló feladata. Személyes átvételnek számít az is ha a Vásárló saját futárt küld a termékért.