Szállítási feltételek

Átvétel módja, futár kiválasztása

A webáruházban megrendelt termékek átvételi módját Vevő a megrendelés véglegesítésekor tudja kiválasztani.

Boltunk jelenleg csak mint csomagátvételi pont működik, ezért személyes átvételre kizárólag előre egyeztetett időpontban van lehetőség a termék megrendelése után. Amennyiben házhozszállítást kér, úgy ki kell választania a felkínált futárszolgálatok közül az Ön számára megfelelőt – jelenleg az MPL (Magyar Posta Logisztika, “Postafutár”) – házhozszállítás, postapont, postán maradó csomag – , valamint a GLS Hungary Kft. házhozszállítás közül választhat.

Alapértelmezésként szállítást kizárólag magyarországi címre vállalunk! Amennyiben külföldi címre szeretne csomagot kézbesíttetni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

 Szállítási költségek

Személyes átvétel: minden esetben ingyenes.

Házhozszállítás:

A lenti értékek tájékoztató jellegűek. A webáruházban leadott rendelések esetén a rendszer megpróbálja automatikusan súly és érték alapján kiszámítani a szállítási költséget, ez azonban nem minden esetben optimális, hiszen pl. egyes termékek nem csomagolhatók biztonságosan egy dobozba, így az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a szállítási költséget megrendelés után a Vevővel előzetesen egyeztetve korrigálja.

MPL csomag házhoz szállítás súly alapú szállítási alapdíjak
max. súly Szállítási díj
1 kg 1399 Ft
2 kg 1499 Ft
3 kg 1599 Ft
4 kg 1699 Ft
5 kg 1799 Ft
10 kg 1999 Ft
15 kg 2499 Ft
20 kg 2999 Ft
25 kg 3299 Ft
30 kg 3599 Ft
35 kg 4999 Ft
40 kg 5499 Ft
50 kg 5999 Ft

MPL PostaPont (max 20kg) vagy postán maradó (max 30kg)súly alapú szállítási alapdíjak
max. súly Szállítási díj
1 kg 1229 Ft
2 kg 1399 Ft
3 kg 1449 Ft
4 kg 1499 Ft
5 kg 1599 Ft
10 kg 1699 Ft
15 kg 2149 Ft
20 kg 2349 Ft
25 kg 2899 Ft (csak postán maradóként)
30 kg 3199 Ft (csak postán maradóként)

MPL érték alapú felárak
Csomag érték Szállítási felár
50 000 Ft-ig ingyenes
50 000 Ft felett minden megkezdett 10 000Ft után 339 Ft

GLS súly alapú szállítási díjak
max. súly Szállítási díj
2 kg 1599 Ft
3 kg 1699 Ft
5 kg 1799 Ft
10 kg 2199 Ft
15 kg 2399 Ft
20 kg 2599 Ft
25 kg 2899 Ft
30 kg 3199 Ft
40 kg 4999 Ft

GLS Csomagpont súly alapú szállítási díjak
max. súly Szállítási díj
20 kg 1399 Ft
40 kg 2161 Ft

 

Utánvét díjak (MPL, GLS)
Érték Szállítási felár
40 000 Ft-ig 550 Ft
40 000 Ft felett az érték 1,5%-a

Utánvéttel maximum 200.000 Ft értékű megrendelést tudunk teljesíteni, az ennél magasabb összegű rendelések automatikusan előreutalásosként kezelendők.

A feltüntetett árak bruttó árak, 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.

Szállítási határidők

Bár igyekszünk mindent megtenni, hogy rendelése mielőbb eljusson Önhöz, a kézbesítési határidők tájékoztató jellegűek, azokért felelősséget nem áll módunkban vállalni! Amennyiben Önnek fontos, hogy csomagja időben megérkezzen, kérjük, hogy ne hagyja utolsó pillanatra a rendelését! 

Készleten lévő termékeknél a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Amennyiben a megrendelt termékek között legalább egyet külső beszállítótól kell rendelni, úgy Vevő részére tájékoztatást küldünk a várható beérkezési időről. A megrendelést kizárólag egyben küldjük ki, kivéve ha a Vevővel nem történt írásban ettől eltérő megegyezés.

Adott napon beérkező megrendeléseket – amennyiben minden termék készleten van – a következő időpontokig tudjuk még aznap a futárnak átadni:

  • GLS: de. 10 óra
  • MPL: de. 10 óra

Az ezután beérkező megrendeléseket leghamarabb a következő munkanapon tudjuk feladni.

Miután csomagja elkészült a rendszerünk e-mailben értesítést küld erről Önnek, melyben megtalálja a csomag nyomkövetési számát is. Amennyiben megadta email címét és/vagy telefonszámát, úgy a futárszolgálat rendszere a csomag feldolgozásakor értesítést küld Önnek a csomag várható kiszállítási napjáról.

Felhívjuk kedves Megrendelőink figyelmét, hogy házhoz szállítás esetén olyan szállítási címet adjanak meg, ahol a kézbesítő megtalálja Önöket munkanapokon 8-17 óra között. A kézbesítési időintervallum szűkítésére jelenleg nincs lehetőség!

A kézbesítők nem minden esetben rendelkeznek céges telefonnal, ezért nem tudjuk garantálni, hogy telefonálnak a kiszállítás előtt.

Ha a címzett nem tartózkodik a címen, a kiszállító értesítést hagy. Az értesítőn szereplő telefonszámot a Címzettnek kell felhívnia, ez idő alatt:

  • MPL esetében a csomag a postán vehető át, miután a kézbesítő visszaért a központba
  • GLS futárszolgálat a depóban tárolja a küldeményt,

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. Amennyiben az első kiszállítási kísérlet oka hibás címzés, vagy az Eladó által korrigálható egyéb körülmény, úgy a kiszállító az Eladót korrekcióra szólítja fel. Az első kézbesítési kísérlet átvétel megtagadás miatti meghiúsulása, a második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag az Eladóhoz kerül visszaszállításra.

Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt

  • az MPL maximum 10
  • a GLS Hungary maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig)

Ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül – visszaszállítja az Eladóhoz.

Szállítási feltételek utólagos módosítása

Szállítási cím utólagos módosításakor előfordulhat, hogy a címleosztás miatt depóváltásra van szükség, ami megnövelheti a kiszállítás időtartamát.

Lehetőség van a csomagok kiküldésének késleltetésére is (maximum 5 munkanap). Erre vonatkozó kérelmüket a megrendeléskor vásárlói megjegyzésben vagy pedig emailben jelezzék felénk.

Felhívjuk tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a számlázási adatok utólag nem módosíthatóak! A “számlázási cím” mező kitöltésekor magyarországi címet (irányítószámot) fogad el rendszerünk. (Amennyiben külföldi címre kéri a számlázást, a megrendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az info@zsemito.hu e-mail címen vagy a Kapcsolat oldalon található elérhetőségeink egyikén.

Csomagátvétel

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy bár Ön már előre rendezte felénk a megrendelés ellenértékét, azonban a futár kézbesítéskor is pénzt kér. Ez esetben kérjük, hogy a futárt tájékoztassa, hogy utánvét törlésre fog sor kerülni, ezért ISMÉTELT KÉZBESÍTÉST KÉR, DE SEMMIKÉPPEN NE TAGADJA MEG A CSOMAG ÁTVÉTELT, mert ez esetben a csomag visszaküldésre kerül. A lehető legrövidebb időn belül tájékoztasson minket, hogy intézkedni tudjunk az utánvét törlésről. Mivel ez tapasztalatunk szerint némi időt vesz igénybe, így szíves türelmét kérjük.

Egyéb feltételek

Csomagküldés esetén igyekszünk mindent megtenni, hogy a megrendeléseket biztonságosan becsomagoljuk, ezzel minimalizálva a szállítás során esetlegesen felmerülő sérüléseket. Ettől eltérni – pl. súlycsökkentés céljából –  nincs mód, a csomagolás meghatározása minden esetben az Eladó felelősségi körébe tartozik.

Amennyiben a csomag az átvételkor láthatóan sérült, kérjük, hogy haladéktalanul jelezze azt a kézbesítőnek, vegyenek fel jegyzőkönyvet, annak elkészültéig a csomagot ne vegye át, mert kártérítésre csak a jegyzőkönyv ellenében van lehetőség!

Személyes átvétel esetén a termékek saját gépjárműbe való bepakolása minden esetben a Vásárló felelőssége. Amennyiben a termék súlya és/vagy mérete meghaladja az egy ember által biztonságosan kezelhető méretet és/vagy 40kg-nál nehezebb, úgy a termék beemeléséhez szükséges humán és tárgyi feltételek biztosítása a Vásárló feladata. Személyes átvételnek számít az is ha a Vásárló saját futárt küld a termékért.

Olajakat és egyéb jövedéki termékeket külföldi címre nem áll módunkban küldeni.