You dont have javascript enabled! Please download Google Chrome!

Szervócső felújítás

Egyes Honda típusoknál sajnos típushibának mondható a hidraulikus szervó nyomócsövének elfáradása, majd a repedéseken keresztül az olajszivárgás. Különösen érintett modellek:
* Accord 7gen 2003-2008
* CR-V 2gen-3gen 2002-2011
* FR-V 2005-2009

A folyadékszivárgás miatt előbb utóbb a szervófolyadék szintje annyira lecsökken, hogy a kormányzás darabossá válik, a szivattyú pedig felhangosodik. Folyadékhiányos állapotban az autót nem szabad használni, mivel az a szivattyú károsodásához vezet. Ebben az esetben a folyadékot azonnal pótolni kell és mihamarabb meg kell szüntetni a cső szivárgását.

A legbiztosabb de sajnos legdrágább megoldás egy gyári új cső beszerzése. (Új cső vásárlása esetén a régi hibás csövet igény esetén beszámítjuk.)

Egy ár/érték arányban kedvezőbb megoldás a cső felújítása, azonban a cső speciális kialakítása miatt ezt nem minden hidraulikás műhely tudja elvégezni. A cső belsejében végigfut egy rozsdamentes spirál, amelynek feladata a folyadék megvezetése, zajcsillapítás. Amennyiben ez a spirál nem kerül vissza, úgy a szervó bántó módon felhangosodik és rövid úton a szervószivattyú meghibásodásához vezethet.

(Zárójelben említünk még meg két lehetséges megoldást, ezeket azonban nem ajánljuk: a bontott illetve az utángyártott csöveket.
A bontott csövekkel az a baj, hogy mivel ez anyagfáradás miatti típushiba, így semmi garancia nincs, hogy a bontott cső meddig bírja. Korából adódóan valószínűleg már az sem sokáig. Ráadásul balkormányos verziót találni elég lehetlen feladat, a jobbkormányos más kialakítású. Amit az ebayen kapsz gyanúsan olcsón, az valószínűleg jobbkormányos autóból származik.
Az utángyártott csövekben általában nincs benne a zajcsillapító spirál vagy pedig a méretezése nem megfelelő – más anyag, más átmérő – így azok is hangosak és rövidtávon a szivattyú meghibásodását okozzák.)

Amennyiben ránk bízod a cső javításátát, úgy garantáltan a zajcsillapítóval együtt fogod visszakapni a felújított csövet a megfelelő átmérőjű gumicsővel szerelve. Minden egyes csövet javítás után nyomáspróbának vetnek alá, az esetleges hegesztéseket és fittingeket ellenőrizendő.

A felújított csőre 12 hónap garanciát vállalunk, amennyiben az gyári PSF-S olajjal kerül feltöltésre a rendszer és szervíz számlával igazolod a beépítést.

Egyes típusokhoz polcról tudunk adni felújított csövet, azonban a régi csőre minden esetben szükségünk van. Amennyiben nincs készleten cseredarabunk vagy mindenképpen a sajátod szeretnéd visszakapni, úgy rövid – néhány napos – határidővel tudjuk vállalni a felújítást.
A felújított csöveket postázzuk is, – akár külföldre is -, de ha személyesen jönnél, úgy igény esetén akár a ki és beszerelésben is tudunk segíteni.
PSF-S olaj beszerzésben is állunk rendelkezésedre.

Munkadíj: br. 45.000 Ft/cső (a régi beszámításával)

Szervó szivattyú felújítás

Ha hangos a szervószivattyú és/vagy szivárog az olaj a tömítések mellett úgy itt az idő, hogy szivattyút is felújíttasd. A felújítás minden esetben gyári alkatrészekkel történik: benne lévő összes tömítés, igény szerint a csapágy is kicserélésre kerül.

Anyagdíj: tömítéskészlet ~10-12e Ft, szükség esetén csapágy ~10e Ft
Munkadíj: árazás alatt

error: Jogvédett tartalom!
Más devizában szeretnél fizetni?
EUR euró